Textiel als reclamemedia voor bedrijven

Wilt u uw bedrijf onder de aandacht brengen en zo uw klantenbestand uitbreiden? Een goed doordacht marketingconcept is daarbij essentieel. Naast klassiek advertentiemateriaal zoals krantenadvertenties, posters of flyers, moet u ook vertrouwen op ongebruikelijke kanalen. Want als je vandaag de dag op de markt wil blijven en je wil laten gelden tegen de concurrentie, moet je overtuigen met eigenheid, kwaliteit en vooral creativiteit. Zo is bedrukt textiel geschikt als reclamedrager voor bedrijven. Omdat deze op veel manieren kunnen worden gebruikt. Maar welke kledingstukken zijn er nu eigenlijk en welke toepassingen zijn er voor textiel als reclamemedia?

U kunt deze kleding laten bedrukken of borduren met uw logo

Wilt u met advertenties uw bedrijf en dienstverlening onder de aandacht brengen? Dan moet u zeker niet zonder textiel als reclamemiddel voor uw bedrijf. U kunt deze laten bedrukken of borduren met uw logo, een passende slogan of een ander aantrekkelijk motief. Zo richt u de aandacht van potentiële klanten op uw bedrijf. Maar welk textiel is geschikt als reclamemedia? We zullen het je vertellen.

  • T-shirts: het maakt niet uit of het nu voor mannen, vrouwen of kinderen is – als u T-shirts met uw logo bedrukt, gaat het niet mis. Omdat deze zowel bij hoge temperaturen in de zomer als op koele winterdagen kunnen worden gedragen. Als je het koud hebt, kun je gewoon een jas aantrekken. Let bij het kiezen van het juiste textiel voor uw bedrijf echter op de kwaliteit en afwerking. Want hieruit trekken klanten, zakenpartners en geïnteresseerden conclusies over uw dienstverlening. Het is ook belangrijk dat uw logo duidelijk zichtbaar is. Plaats het daarom op een prominente plaats op het kledingstuk. De kist om te bedrukken of te borduren is vooral populair bij overhemden. Daar springt het logo in het oog van de tegenoverliggende persoon. Kies indien mogelijk de lettergrootte zodat de tekst goed leesbaar is.
  • Jassen: Dit textiel is ook geschikt als reclamedrager voor uw bedrijf: jassen. Of het nu gaat om een ​​luchtig sweatmodel, een zachte fleece-versie of een dikke donsparka – met deze kledingstukken zit je altijd goed. Als u besluit uw jassen te laten bedrukken, kunt u ook uw bedrijfslogo op de borst plaatsen. Let er bij het kiezen van de kleuren op dat ze bij elkaar passen. Daarnaast moet het logo goed afsteken tegen de jas. Omdat het alleen op deze manier gemakkelijk kan worden herkend.
  • Sweaters: dit textiel is ideaal als reclamedrager voor uw bedrijf op koele dagen. Omdat truien je warm houden. Modellen met een kap die het hoofd beschermt tegen koude tocht zien er sportief uit. U dient de print voor dit promotietextiel zo te ontwerpen dat deze in het oog springt van de ander. Daarom is niet alleen de juiste maat, maar ook het contrast cruciaal. Het is het beste om het logo op de borst te plaatsen, omdat dit het beste wordt waargenomen.
  • Hoeden: hoeden zijn ook ideaal als promotieartikelen. Deze houden niet alleen het hoofd van de drager aangenaam warm, maar brengen ook uw reclameboodschap over. Het is logisch om uw logo erop te laten borduren. Omdat dat in het oog springt. Zeker in het koude seizoen kan iedereen dit kledingstuk gebruiken. Laat daarom uw hoeden bedrukken en gebruik dit textiel als reclamemateriaal voor uw bedrijf.  Overhemden en blouses: stijlvol en elegant – overhemden en blouses kunnen ook individueel worden bedrukt of geborduurd en worden gebruikt om de aandacht op uw bedrijf te vestigen. Je straalt professionaliteit uit. Of u nu kiest voor de versie met lange of korte mouwen – dit hoogwaardige textiel als reclamedrager voor uw bedrijf ziet er serieus uit
  • Handdoeken: Een gepersonaliseerde handdoek is een ultieme manier van het bedrukken van textiel. Iedere keer bij het wassen het logo zien.

Een overzicht van de mogelijke toepassingen van reclametextiel

  • Iedereen die besluit zijn promotionele shirts en dergelijke te laten bedrukken, heeft verschillende mogelijkheden om ze als reclamemateriaal te gebruiken. Deze omvatten:
  • Promotietextiel als relatiegeschenk voor klanten: Wilt u langdurige klanten of trouwe zakenpartners veel plezier bezorgen? Verras ze dan met textiel als relatiegeschenk. Met de attenties toon je hun waardering. Als u reclametextiel voor klanten laat bedrukken, wordt u door hen positief herinnerd. Bovendien brengen uw klanten uw reclameboodschap over wanneer u de kledingstukken met uw logo draagt.
  • Adverteren van textiel als cadeau voor medewerkers: Textiel als advertentiemateriaal voor uw bedrijf kan ook worden weggegeven aan uw medewerkers. Deze versterken het gevoel van saamhorigheid. Bovendien drukt u met zoveel aandacht uw waardering uit voor uw medewerkers. Als de ontvangers de kledingstukken niet alleen naar het werk maar ook in hun vrije tijd dragen, maken ze reclame voor uw bedrijf. Omdat anderen uw bericht zien of zich bewust worden van uw bedrijf.
  • Reclame maken voor textiel als kleding op beurzen: Wie op een beurs een serieuze en competente indruk wil maken op de bezoekers van de stand, dient aandacht te besteden aan de kleding van de medewerkers. Het ziet er bijzonder professioneel uit als ze uniform gekleed zijn. Op deze manier weten bezoekers direct tot wie ze zich kunnen richten om informatie te krijgen. U kunt het bedrukte textiel ook als relatiegeschenk op de beurs verspreiden. Met deze cadeautjes word je zeker positief herinnerd. Textiel is bij uitstek geschikt als reclamemedia voor bedrijven. Omdat ze het perfecte platform zijn voor uw individuele reclameboodschap. Laat daarom deze promotieartikelen bedrukken en bereik er mee meer klanten.